מאיר פרוש: "לא היינו נגד אף פעם. ידענו תמיד לבקש"

    אתר קול חי No Comments on מאיר פרוש: "לא היינו נגד אף פעם. ידענו תמיד לבקש"

    חבר הכנסת מאיר פרוש שוחח בראיון הערב עם הפרשנים אבי בלום ויעקב ריבלין בתכנית "פילפוליטיקה" | בראיון אמר פרוש כי כשצריך לדאוג לציבור הוא יעשה זאת גם בדרכי הידברות, ושוחח על האלימות שהופנתה נגדו | ראיון סוער – האזינו:

    מאיר פרוש צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    חבר הכנסת הרב מאיר פרוש בתוכנית "פילפוליטיקה" עם אבי בלום ויעקב ריבלין: "אנחנו משתפים פעולה אם יש צורך ודאגה לציבור. אתה חושב שהנציגים החרדים לא נפגשים עם שרים בכנסת? כמו חסידי ברסלב שהיו צריכים לצאת לאומן בגלל שהם מאמינים שתפילותיהם מתקבלות על קברו של רבינו באומן".

    במהלך חג הסוכות התארח נשיא המדינה בבית הראשון לציון וביקש לתווך ולהפגיש בינו לבין השר מתן כהנא. הרב יצחק יוסף אמר לו שאין סיכוי להיפגש עם מי שקורא תיגר על מערכת הכשרות ועל הרבנות הראשית. מנגד חבר הכנסת מאיר פרוש נפגש עם בכירים בקואליציה במטרה לקדם את היציאה לאומן.

    "אני לא ראיתי החלטה של יהדות התורה שמדברת על חרם על שרי הממשלה. יש טקטיקה בקואליציה שאנחנו לא משתפים פעולה עם קואליציה שבאה לפגוע בנו, אנחנו מנסים להביך אותם ולהביס אותם. אני באתי ללשכה של השר מתן כהנא, זו לא לשכה אלא חדר צפוף ולא מתאים לפגישה בכלל ולא באתי לחלות את פני השר" אמר פרוש בראיון.

    הוא הוסיף ואמר: "שלושה חודשים אחרי שממשלת נתניהו ולפיד קמה אף אחד לא חשב שהיא תיפול אחרי שמונה עשרה חודשים. בדקתי את הסצנריוגרמות של אגודת ישראל, לא היינו נגד אף פעם, ידענו תמיד לבקש את צרכי השבת, החינוך וכל הציבור החרדי".

    "מדובר בציבור שאז בשנת תשט"ו, היינו באמת ציבור קומץ קטן ומצומצם באותה תקופה, היום אנחנו ציבור גדול בכל הגוש. וגם לסיעות מר"צ דאז – סיעות העבודה ומפ"ם לא היה את החוצפה שיש היום. אי אפשר להשוות את הממשלה של אז לממשלה של היום שיש בה מוטיב שאם ניתן להם להתקדם – ה' ישמור".

    במענה לשאלה האם ייפגש עם שר האוצר ליברמן במידה ויהיה צורך לפגוש אותו לצורך אני, מאז שנכנסתי לחיים הציבוריים התפטרתי מכל עמותה שהייתי חבר בה. כל מי שנמצא בציבור החרדי יודע שיש חסר בכל תחום, בסמינרים בישיבות ובכוללים. אם יהיה צורך נשאל את גדולי ישראל".

     



    0 תגובות